4.11.15

Qui hi ha al darrere del meu vestit com a Presentadora de la Desfilada??

 

Hace unos días os hablaba del Desfile de Indumentaria Valenciana que se realizó en Oliva y que tuve el honor de presentar... Pero hoy a petición de muchos, os voy a mostrar un poco más del vestido que lucí ese mismo día, una creación de Y mi Dedal...

Fa uns dies us parlava de la Desfilada d'Indumentària Valenciana que es va realitzar a Oliva i que vaig tenir l'honor de presentar... Però avui a petició de molts, us vaig a mostrar una mica més del vestit que vaig lluir aqueix mateix dia, una creació Y mi Dedal...

;)

Y mi dedal es la firma prêt-à-porter de la diseñadora andaluza Fátima Angulo. Fátima nace en el seno de una familia de modistas, por lo que era lógico que aprendiera el oficio y que acostumbrada a vivir entre hilos y agujas empezara muy joven a coser para sus amigas. Aunque más tarde se traslada a Murcia para estudiar enfermería, nunca deja de lado su verdadera pasión, la aguja, así que después de ejercer como enfermera durante varios años, decide en plena época de crisis dedicarse al oficio que le apasionaba desde niña y que mejor conocía, la costura a medida. 

Tras la buena aceptación recibida por sus diseños, en 2014 se lanza a crear su propia línea de ropa, que vende en su tienda on line, bajo el nombre de Y mi dedal. Para la nueva colección otoño/invierno 2015 Fátima Angulo, siguiendo la línea romántica y delicada característica de Y mi dedal, se inspira en las distintas tonalidades de azul que adquiere el mar de la costa mediterránea durante los meses fríos, junto a los pequeños pueblos que lo bordean. Los estilos de vida de sus gentes, costumbres y tradiciones, evocan tejidos vaporosos con mucha caída junto con dulces estampados, así como tejidos barrocos, en los que hilos de seda y oro son protagonistas.

Y es en este caso, en el de la colección de "Brocados", donde Fátima creó lo que para mi es uno de sus iconos, al igual que su colección de "Vestidos Joya".

---


"Y mi Dedal" és la signatura prêt-à-porter de la dissenyadora andalusa Fátima Angulo. Fátima naix en el si d'una família de modistes,  per la qual cosa era lògic que aprenguera l'ofici i que acostumada a viure entre fils i agulles començara molt jove a cosir per a les seues amigues. Encara que més tard es trasllada a Múrcia per a estudiar infermeria, mai deixa de costat la seua vertadera passió, l'agulla, així que després d'exercir com a infermera durant diversos anys, decideix en plena època de crisi dedicar-se a l'ofici que li apassionava des de xiqueta i que millor coneixia, la costura a mesura. 

Després de la bona acceptació rebuda pels seus dissenys, en 2014 es llança a crear la seua pròpia línia de roba, que ven en la seua tenda en línia, sota el nom d'I el meu didal. Per a la nova col·lecció tardor/hivern 2015 Fátima Angulo, seguint la línia romàntica i delicada característica de 
Y mi Dedal, s'inspira en les diferents tonalitats de blava que adquireix el mar de la costa mediterrània durant els mesos freds, al costat dels petits pobles que ho voregen. Els estils de vida de les seues gents, costums i tradicions, evoquen teixits vaporosos amb molta caiguda juntament amb dolços estampats, així com teixits barrocs, en els quals fils de seda i or són protagonistes.

I és en aquest cas, en el de la col·lecció de "Brocats", on Fátima va crear el que para el meu és un de les seues icones, igual que la seua col·lecció de "Vestits Joia".












Y como no... el modelo compuesto por la Falda Pasiegas y el Top Generalife en color Champan fueron los que me enamoraron y quise lucir en una ocasión así... Y ahora os dejo con imágenes del desfile donde se puede apreciar la maravilla de conjunto que llevé.

I com no... el model composat per a Falda Pasiegas y el Top Generalife en Champan, van ser els que em van enamorar i vaig voler-los lluir en una ocasió com aquesta. I ara unes breus imatges de la Desfilada con s'aprecia la meravella de conjunt que vaig portar!



 Fotógrafos Victoria, Oliva.
 Foto izq: Pardo Fotógrafos; Foto der: Seguidor del Blog asistente al desfile.


Y eso sí... quiero informaros de que ha abierto un Showroom permanente en Murcia en el que pueden mostraros todas sus colecciones por si queréis verlas, tocarlas y probároslas... Yo fui y no me arrepiento... lo pasé fenomenal!

I això si... vull informar-vos de que han obert un Showroom permanent a Murcia en el que poden mostrar-vos totes les seues col.leccions per si voleu vore-les directament, tocar-es i provar-vos-les... Jo vaig anar i ho vaig pasar en gran!






** Si te ha gustado mucho este post COMPÁRTELO en tus Redes Sociales mediante los botones de Pinterest, Facebook, etc... que verás al final de esta entrada... Muchas gracias! **

** Si t'ha agradat molt aquest post COMPARTIX-LO a les teues Xarxes Socials mitjançant els botons de Pinterest , Facebook , etc ... que voràs al final de l'entrada... Moltes gràcies ! **

1 comentario:

  1. Me requete-encantan los vestidos que has enseñado, la verdad es que son puro amor!!

    Enhorabuena por el blog, que es genial!!

    Un besazo!

    ResponderEliminar

y a ti, que te parece?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...